onsdag 13 juni 2012

Drömmar

Idag fick jag en förfrågan från min chef om jag är intresserad av att nomineras till uppdrag jag drömt om sen jag började som jurist men aldrig trott jag ens skulle vara påtänkt för. Håll tummarna, snälla snälla. Om ungefär ett år vet vi.......det ska börjas i tid.

Vårdade stunden av glädje genom att äta middag på Källhagen efter ett rejält massagepass. Nu är jag mätt och öm. Och märkligt utvilad efter att ha börjat använda bettskena igen istället för att ligga och bita som en alligator på nätterna. Min vän Betty.

4 kommentarer:

  1. Nämen?? Här är det nån som "cashar in"! Vilken grej :-)) GRATTIS torde vara på sin plats? Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min darling, ska berätta mer sen. Puss

      Radera
  2. Håller så klart tummarna, även om ett år är lång tid! Sparkar i baken också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tummar och baksparkar gillas:-), Kram!

      Radera